100427

Vart hos tandläkaren idag... fick tandställningen där nere nu, suger!
Så nu har jag ''rälls'' , haha.. Efter tandläkaren så var vi (jag, mamma & pappa) på BUP och pratade.. sa Hejdå till dom där som jag pratar med pga att dom ska sluta, sen åkte vi hem.
Så nu sitter jag här, är jätte trött och slö. Ska se om det är någon bra film ikväll, hoppas det (:
men nu ska jag städa, lovade mamma att städa rummet.. tråkigt.
men vi hörs, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Sagha

Hej:) jag har precis börjat med något som jag kallar för dagens blogg. Och jag gillar din blogg sjukt mycket och tänkte ha med dig som dagens blogg någon dag.. Men nu är det så att jag skulle vilja ställa några frågor som jag sedan har med i inlägget dagens blogg. Så har du någon mailadress man skulle kunna nå dig på?:)

2010-04-27 > 19:45:16
BLOGG: http://ibeliveinyou.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?