100406

Nu har man vaknat.....
och är fortfarande trött (: pappa skulle köra Eatt till stan så bad han att handla lite frukost. nu ska jag titta på The Wash (film NÖRRRRD! - I know :D) och vänta te's pappa kommer tillbaka.. Och jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, men anyway. Solen skiner ute och jag är trött :D skriver mer i eftermiddag kanske, Seyah ;*

EDIT;
har fått en jävla massa frågor om jag tar bilder från google osv..
så NEJ, jag tar aldrig bilder från google.. OCH om jag gör det så skriver jag det i inlägget! OKEJ?!
Så.. nu var det upprett (:


Våååren (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Julia

åh vilken otroligt människa du är ! tack så mkt.

det där fick mig genast att må bättre.



det är lite krångel med killen å så. men ja tror vi kommer bli tsm igen. han skärpte sig igårnatt.. <3

2010-04-06 > 13:42:01
BLOGG: http://juliaberglund.blogg.se/
Sagha

Goddag allt bra idag?:D

2010-04-07 > 13:45:00
BLOGG: http://ibeliveinyou.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?