She's Back & Never Gonna Leave

She's Back & Never Gonna Leave ...

Ibland vet jag inte hur jag ska göra, har helt plötsligt svårt att prata med folk. Jag vågar helt enkelt inte säga vad det är som stör mig, jag är rädd. Och varför vet jag inte egentligen ...
Det lixom bara blir så att jag slutat prata med folk om hur jag mår, jag känner mig inte bekväm med att snacka med folk helt enkelt. Jag vet inte riktigt vad jag kan göra åt det, för jag kan ju inte direkt tvinga mig själv till att prata med folk om mina problem...eller?
Jag blir bara så trött på detta ibland, jag vill kunna må bättre, kunna prata ut och äntligen känna en lättnad.
En lättnad som kanske får mig att må bra..

Hmm usch, ska iallafall lägga mig i sängen och lyssna på musik. Får se om jag pallar upp imorgon, Seyah :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?