090927

Anledningen till att jag inte skrivit nån blogg är för att jag har haft fullt upp och inte haft direkt tid att sitta vid datorn..

090925
Fredag, Efter jag vart på stallet och kommit hem så vare Tacos kväll med Lenny&Tess, mormor, mamma och jag. Roligt var det (: I slutet utav kvällen så tittade vi på hem videos ifrån när Lenny och jag var små, usch vilka minnen alltså.. Efter vi tittat lite så åkte dom hem och jag gick och la mig och somnade snabbt..

090926
Lördag, Jag vaknade vid nio tiden (tror jag) utav att mamma väckte mig och ja steg upp, åt frukost och så.. Tessan ringde och frågade om jag kunde ta Alva och det ville jag såklart (:
Så Tess kom väl till mig vid 13 tiden och lämnade Alva, jag åt upp min frukost och sen gick jag och Alva till pappa så hon fick springa av sig på hans gräsmatta.. Vid 16 tiden så gick vi hem till mamma igen och hon var inte hemkommen ännu eftersom att hon var inne i Sölvesborg.
Jag var hemma i kanske 10 minuter och började bli rastlös så gick ut med Alva igen och gick till Boket, till ängen. Och kastade boll med Alva, roligt var det och vi var ute ganska länge.. När vi kom hem igen så kanske efter nån timma så hämtade Tessan Alva igen och dom åkte hem. Jag la mig i Tv rummet och tittade på Tv till klockan 23 nått och sen gick jag och la mig..

090927
Vaknade vid 14 tiden idag, usch de va längesen jag sov så länge.. Jag åt frukost och sen ringde Tessan och frågade mamma och mig om vi ville äta hemma gjord Pizza med henne och Lenny. Så när jag gjort mig i ordingn så åkte vi hem till dom och gick ut med Alva en runda, mysigt var det. Och när vi kom tillbaka så var det bara att sätta sig och äta. Gott var det (:
Och vid halv sju tiden skjutsade Tess hem oss, så nu sitter jag vid datorn och ska snart duscha..
Men ska se om de finns något varmvatten kvar nu, haha Seyah :*


Två bilder ifrån när jag var ute med Alva (:





Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?