090922 - Wish it could go faster

Ibland önskar jag bara att allt kunde gå så snabbt, att man blev äldre, alltså ca 18-25års åldern.
Önskar att man kunde flytta hemifrån och leva sitt eget liv, göra vad man vill lixom.
Kunna ta hand om sig själv helt enkelt.
Hos mamma så bråkar man 24/7 och hos pappa är väl allt lungt men ändå inte...
Och ja orkar inte med det, vill egentligen bara försvinna ifrån allt det, eller iallafall flytta ifrån det.



Men men ... Idag har jag vart i stallet, vaknade faktiskt lite pigg idag men skyndade mig till bussen för var rädd att jag skulle missa den. På stallet idag fick jag mycket gjort (ovanligt nog) jag mockade 3boxar och 2spiltor, la Hö och Spån i en 'ny' Box som var helt tom, sopade stallet, hämtade Totte o släppte in honom i hans box och tog sedan in några hästar med dom andra i stallet. Jag slutade vid 14 tiden och mamma hämtade mig, vi körde hem och mormor var hemma hos oss så vi lagade mat tillsammans och åt, efter vi ätit så gick vi ut i solen lite men ja gick in efter bara en halvtimma. De började bli kallt.
Pappa ringde efter jag gått in och berömde mig (kan man säg) för att jag vart i stallet nu i tre dar (Fredag, Måndag, Tisdag) utan att bråka m.m. Så kände mig faktiskt lite stolt när han sa de *ler*
Jag satte mig vid datorn efter jag pratat med pappa och började skriva denna bloggen, haha. Efter några minuter ropade mamma så ja fick sluta att skriva och gå upp i köket och prata med henne och mormor.
Iallafall, jag hjälpte hon och mormor att baka äppel...Paj/Kaka? Och när den var i ugnen så passade jag på att duscha och skrev ut en bild på Nalle (kaninen) ifrån mammas dator, ska hänga den bilden på min vägg sen..
Skriver klart denna bloggen nu och ska snart sova, börjar bli trött och vill bara krypa ner under det varma täcket och ligga där i evigheter, imorgon blir det BUP iallafall och jag ska stiga upp vid sju på morgonen även fastän vi inte ska åka förens vid halv nio. Ska ja försöka vara duktig på att stiga upp på morgonen, vill inte gå ur den blansen som ja nu haft i tre dar. Men nu ska ja ställa ner laptopen på golvet så ja kan krypa ner under täcket, Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?