090921 - Varför ?

Assu ja vet inte vad jag ska skriva, kan börja med att säga Hej kanske ?

Jag har inte skrivit någon blogg om vad jag gjort sen den 14th, och det är för att jag helt enkelt inte har orkat. Har inte mått så himla bra + att ja inte haft tid att sitta vid datorn.
Dagarna har rusat förbi, och det har gått så snabbt.
Igår så dog min kanin Nalle så då var det mest tårar hela dagen + ett litet blogg inlägg senare på kvällen om att han inte fanns mera. Resten utav alla dagarna ja inte har bloggat så har jag vart i stallet och sen helt enkelt vart för trött för att sitta vid datorn. Ska försöka fixa så ja kan MMS-blogga när ja inte hinner sitta vid datorn, men orkar inte fixa det än på ett tag..

Orkar inte skriva om vad jag gjort idag, är inte på humör för det. Ville bara berätta lite om varför jag inte bloggat på länge och att vi ska få ändring på't så ja hinner sitta vid datorn o slänga in nått blogg inlägg varje dag iallafall ;*
Men nu ska ja titta på nåen film o äta lite glass, Seyah tomorrow :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?