090909

090908 - En dag hos pappa
Tisdag, vid kvart över åtta ringde pappa mig och sa att jag skulle stiga upp, när vi la på så ska jag såklart somna om. Vaknar vid halv nio, klär på mig, plattar håret och går hem till pappa. När ja kommer dit sätter vi oss i bilen direkt och åker till Karlshamn. Vi är där till kanske kvart över elva och sen åker vi och hämtar Alva (Lenny&Tess hund) eftersom att vi skulle passa henne då dom var i Malmö.
När vi kom hem började pappa fixa med bilen, jag satte mig vid datorn och spelade lite och sen gick jag ner till Statoil och handlade mat. Jag hjälpte pappa med bilen och sen satt jag och tittade på Tv resten utav kvällen. Lenny&Tess hämtade Alva vid halv åtta ca och jag gick hem till mamma vid runt halv nio. Jag och mamma pratade en liten stund, och sen ringde Lizzie och vi pratade säkert i två timmar (:
Efter det så somnade jag ....

090909 - Idag
Förlåt för att jag inte la upp ett inlägg igår men jag orkade inte, hade inte lust till det bara.
Idag har mitt humör vart upp&ner enda sen jag vaknade, eller mjo, snarare redan igårkväll ville inte det bli som jag ville..
Mamma väckte mig vid kanske Sju tiden och sa att jag skulle stiga upp och att hon kunde skjutsa mig till Stallet eftersom att hon började sent idag, jag kände att jag ville till Stallet men orkar inte, min kropp är helt mörbultad känns det som. Iallafall så tjatade hon igen att jag skulle stiga upp och såklart blir jag mer och mer irreterad på att hon tjatar, och hon blir irreterad för att jag inte stiger upp.
Jag går upp i köket vid kvart över åtta och vi pratar lite, hon går till jobbet vid halv nio och jag går ner på mitt rum, lägger mig i sängen och lyssnar på musik..
Nu har jag precis '' kommit till liv '' och känner att jag måste skriva i bloggen nu på förmiddagen istället för på kvällen. Mamma har precis komit hem på hennes Lunch rast, så jag ska hålla henne sällskap tills hon går, och sen funderar jag på om jag kanske ska gå hem till pappa lite senare idag. Seyah :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Hej Linnea! Jo då nu har jag fått in din blogg på favouriter ler Gick bra! TACK för mailet! Skoj!Svaret på din fråga är att man är inte riktigt säker på vad för biverkningar små barn kan få av vaccinet. Eftersom de fortfarande utvecklas mycket som små finns risk att hjärnan kan ta skada. Vaccinet innehåller mycket kvicksilver, rent sådant. Och det kan göra att man blir "långsammare" i tankarna. Men som sagt..fortfarande "spekulationer". Ingen vet ju riktigt in eller om framtiden om varken biv.eller influensan. Tror inte heller det är så farligt. Mest för de som har svåra sjukdomar i botten, som astma, cancer, KOL, diabetes, stroke, hjärtsjuka bland annat. Och givetvis alla som är rökare..De har alltid ett sämre immunförsvar. Rider du mycket? du skrivet om att du är i stallet? är det ofta?



Ta hand om dig och hälsa familjen! Kram från Lund

Carola

2009-09-09 > 21:01:26

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?