090907

090903 - Ridning på kvällen 
Torsdag, Var i stallet hela dagen och sen så efter det var man hos BUP. Efter BUP så åkte jag hem, bytte om till ridkläder och sen skjutsade pappa mig till ridningen vid 18 på kvällen. Började rida vid 19 och åkte hem vid 20:30 ca.. Duschade och snackade me Lizzie i tele i säkert två timmar, haha undarbara samtal har vi<3
Sen la jag mig bara i sängen, satte på en DVD film och somnade..

090904
Fredag, missade nästan bussen(igen!) på morgonen när jag skulle till stallet 'suck'  Kom till stallet vid kanske kvart över åtta och fick släppa ut hästarna, mocka, ge hästarna mat och hjälpa till att göra rent m.m. Efter stallet så hämtade Lenny mig och jag fick låna hans dusch, mamma hämtade mig och vi åkte ut till Holken.. Mestadels utav kvällen satt jag och tittade på DVD ifrån min laptop..

090905 - Loppis på Holken
Lördag, vaknade vid kanske nio utav att Lenny väckte mig, jag åt lite frukost och sen hjälpte jag mamma med loppis grejerna hon skulle sälja. Vi skulle lixom ha Loppis på Koloniföreningen och de var några stycken som kom dit och sålde grejer, folk köpte m.m. Såklart så började det regna och jag frös så gick upp i stugan igen och satte på en DVD-film på laptopen. Senare på kvällen kom Johnny och Peter till oss och vi åt räkor, satt framför brasan och pratade helt allmänt. Roligt var det (: Jag somnade på en bänk vid halv tolv på kvällen och sen hjälpte mamma mig in i stugan så jag fick sova i sängen. Vaknade säkert Tre gånger på natten och hade svårt för att somna om, jävla drömmar..

090906
Söndag, Mormor ringde och väckte mig vid kanske nio och sa att jag skulle cykla till henne för hon bjöd mamma och mig på frukost. Jag klär på mig, borstar håret och cyklar till henne. När jag är där säger jag Hej och kramar henne och mamma, sätter mig på en stol och bara tittar och väntar på frukost. Efter några minuter så ställer hon fram några baguetter och säklart börjar jag äta direkt, hungrig är man. Vi sitter och pratar ganska länge och jag och mamma åker hem vid kanske 14 tiden på eftermiddagen. Jag sätter mig och spelar Playstation, vid halv sex på kvällen kommer Emelie över till mig och vi går ner till stranden och pratar.
Mamma ringer mig vid åtta och säger jag ska hem och äta, jag och Emelie pratar lite till och sen ringer hennes pappa och säger hon ska hem. Jag går hem till mamma och äter, lägger mig i sängen och sätter på en DVD och somnar..
 
090907 - Idag
Idag vaknade jag vid nio och pappa ringde mig vid kanske 11 tiden och frågade när jag skulle komma. Jag gjorde mig i ordning och gick till pappa vid 14 tiden, då var Lenny där och fick hjälp med bilen. Jag satte mig vid datorn och försökte spela ett data spel men allting blev helt fail så jag gav upp och gick ut och städade hos Nalle (min kanin) och sen satte jag mig framför Tvn och tittade på FamGuy, Scrubs och Grey's Anatomy. Tess kom och hämtade Lenny vid 18 tiden för att det blev något fel med Lennys bil så dom kunde inte fixa mer med den.
Jag gick hem till mamma och pratade lite med henne och satte mig vid datorn och sitter här nu och skriver denna bloggen. Ska skriva klart bloggen nu, stänga av datorn och gå upp till mamma i köket och hjälpa henne med något. Ska sen bara lägga mig i sängen, sätta på en DVD film, smsa med folk och sen sova.. Stiger upp imorgon vid åtta tiden för ska till Karlshamn med pappa och sen ska vi hämta Alva (Lenny&Tess hund) för Lenny&Tess ska till Malmö (: Hoppas dom kommer ha det roligt där.
Men skriver mera i bloggen imorgon om jag hinner, och jag har kommit på nu att jag nog inte kommer skriva blogg nu på helgerna eftersom att jag och mamma är i Holken och där har jag inget internet. Men men, Seyah tomorrow :*

Nalle <3




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?