Fredagen den 13th

Jahopp , idag är det Fredagen den 13th då.
Undra hur många som redan fått lite otur , hehe.


Jag är hemma idag ifrån stallet igen , och när mamma slutar jobbet ska vi åka till Växjö och hälsa på Janne och Lotta. Roligt kommer det bli (: Vi ska sova där tills på Lördag (kanske Söndag) så jag kommer inte blogga någonting eftersom att jag är iväg. + att min laptop fungerar inte så man är lite irreterad på det nu , men ska fråga om nån kan hjälpa mig sen när jag har tid och ork.

Har inget mer att skriva riktigt , var på BUP igår och det gick väl som det gick. Var på ridningen på kvällen som vanligt och det var roligt. Men nu ska jag logga , ska fixa mig och sen packa. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?