091109

Blir bara ett snabbt inlägg nu p.g.a att jag ska snart sova..



Idag var man inte i stallet , och varför behöver jag inte berätta :>
Lenny kom till mig vid typ halv 12 och sen vid typ 13 tiden så gick vi hem till pappa och firade fars dag och lite så.
Vi gav honom 4st triss lotter och han vann 25kr på en utav dom.

När Lenny åkte hem så stannade jag kvar hos pappa och sen gick jag hem till mamma vid 20 tiden , och har gjort läxa nästan fram tills nu. En bokrecension(?) om en bok jag läst..
Men nu ska jag dra , ska titta lite på Teaching Mrs.Tingle & The Talented Mr.Ripley och sen sova. Seyah ;*

















Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?