091108

Somnade inte förens typ halv 6 imorse och sov till typ 11 idag >.<
Har hjälpt mamma i trädgården lite och egentligen skulle jag och Lenny till pappa men det bev inställt så jag har typ suttit vid datorn resten utav dagen, haha^^


Happyland <3


Sitter och sjunger på denna nu för att bli på bättre humör, haha.
När man bara typ sovit 5 timmar så är ens humör upp&ner hela tiden , och det är inte så himla roligt att gå och bli irreterad för minsta lilla.
Ska typ titta klart på ett tv program och sen ska jag väl lägga mig i sängen och typ läsa en bok eller nått. Seyah ;*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?