091107

Vaknade nästan precis och mamma har åkt in till city ...

Igår var jag i stallet till typ 12 tiden och sen hämtade pappa mig vid lasses och skjutsade mig till Lenny. När jag kom dit så ringde jag Lenny och sa att jag var hos dom nu och sen gick jag nästan ut med Alva direkt, härligt var det men lite för blött ute...
Jag var hos Lenny&Tess till typ 18 tiden då mamma hämtade mig och vi körde och handlade lite snabbt och sen åkte vi hem. Jag satte mig framför tvn och sen gick jag och la mig vid typ 10 tiden, men somnade inte förens vid 12 på natten typ.

Men nu ska jag äta frukost och har inget mer att skriva direkt, haha. Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?