091105

Idag har man inte vart i stallet pga att man var tvungen att gå till tandläkaren >.<
Usch segt idag , ville inte stiga upp ur sängen så när Therese kom så fick jag snabbt fixa till mig så vi iallafall kunde jobba lite med hemundervisningen innan jag skulle till tandläkaren.
Efter jag vart hos tandläkaren så skjutsade pappa mig hem till mamma så jag gjorde middag til mig och sen har jag bara suttit vid datorn och spelat lite och lyssnat på musik... Ska snart på ridningen nu ikväll + att jag måste göra lite läxa som Therese gett mig innan mamma kommer hem.

Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva , imorgon åker jag buss till stallet och sen så ska jag gå hem till Lenny&Tess för att passa Alva eftersom att dom ska iväg. (: så får se om ja skriver någon blogg imorgon eller hur det blir.
Men måste göra klart läxan nu och snart byta om inför ridningen, Seyah ;*




I running in circles,
I hurt myself,
Just to find my purpose.

Everything are so worthless,
I didn't deserve this,

I'm scattered through this life.
If this is life I'll say good bye.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?