090730 - Skåne

Ingen lång blogg idag...
Igår kväll vid 10 tiden kom Emelie till mig och vi gick en runda och pratade, vi hann inte så mycket eftersom att ja skulle hem o packa färdigt. Men vid 11 tiden så gick vi hem igen, jag sa godnatt till mamma och packade klart resten utav sakerna ja behövde ha med mig.
Vi ska lixom åka till Skåna om ca en halvtimme, jag kände att ja ville iväg lite och mamma ville då åka till skåne.
Vi ska väl sova på en Camping eller något, och vi kommer hem på eftermiddagen på Fredag. 
Hoppas allt detta kommer bli skönt nu, och jag får verkligen inte glömma kamran (:
Men nu ska ja logga, måste göra mig i ordning o sen kör vi.... Ses på fredag :*

Jag & Busan <3


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Rolf Ingrid

Hoppas resan hem gick bra, tror ni hade en mysig natt här ute. Mamma är ju väldigt påhittig å löser alla problem,för ni såg verkligen glada ut i morse.

Vi blev mycket glada över att ni tänkte på oss å kom hit.Vet du vad? Det får ni göra om (ta en repris)när ni känner för det. Nu har det presis kommit en regnskur här så jag väntar en stund sen blir det att gå en runda (kanske till kiosken )å köpa lite GODIS. Ha de nu så bra å kramar på dej.

2009-07-31 > 15:23:31
BLOGG: http://shadowsPlay

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?