090726 - Högerhänt och Vänsterfotad

Jag fattar inte detta, nästan alla jag snackar med tycker att en person som är vänsterfotad o högerhänt är idioter :S  De e vi ju inte alls det , vi har bara fått dom generna. Vi är fan lika mycket värda som er ''vanliga'' folk som är höger höger (alltså högerhänt & högerfotad).  Så för er som tycker att personer som är höger vänster och tvärtom (högerhänt & vänsterfotad o tvärtom.) är idioter kan fan bara dra åt helvete :S   Alla människor e lika värda, även fastän man kanske är mörkhyad, pratar ett annat språk, kanske har någon skada osv. 
Så innan ni säger något dumt om någon, tänk att alla vi är Människor !!
-----------------------------------------------------------------------
Nu sitter jag i sängen o tittar på Saving Private Ryan, den e faktsikt bra :>   och jag ska kanske umgås med Emelie en kompis som ja typ inte träffat på åratal ._.  men först måste jag hjälpa mamma städa osv sen måste jag verkligen försöka hitta min Kamerasladd !! ><  Vill ju ha Thailand bilderna i datorn nu...  måste skaffa en mobilladdare oxo , dom 2 som jag har cpar sig hela tiden D:
Haha för nåon dag sen när jag och mamma satt och åt så pratade vi om den kolonifesten som var i Lördags (igår) och vad i skulle göra osv o de blev faktiskt ett ganska kul samtal om mammas kompis Annika som kanske skulle komma på kolonifesten :D

Mamma; Du måste vara social mot Annika och kanske fråga henne några frågor eller nått ?
Jag; Som vad? O_O
Mamma: Jaa, te.x  vart bor du ?, hur många barn har du ? Hur gamla är dom ? Vad jobbar du med ? *smaskar eftersom att hon pratar med mat i munnen*
Jag; Fjortiz 20frågor eller ? :D
Mamma; Va? o.o
Jag; Ja ? Tänk dig en fjortis som tuggar rosa tuggumi, smaskar och ställer 20frågor till en nästan helt okänd person. Och sen snurrar fjortizen tuggumit på fingret så som alla Bitchar brukar göra osv D: *Visar hur jag menar*
Mamma; *Brister ut i skratt*
Jag; vadå ?  De var ju precis som de ju D:

Min mammas humor e lite udda som tyckte de va kul ._.    jag var lixom helt serri  'o'
( Och jag gick ju aldrig på den kolonifesten så de kunde inte bli ''Fjortiz 20frågor'' )

Men nu ska ja typ ringa Emelie o fråga om vi kan umgås o sen ska ja hjälpa mamma o städa, sen ska nog ja o Emelie gå en runda eller något.  Leka lite i öde byn ._.  (Där ja bor alltså) XD
Finns inget mer o skriva idag faktiskt, så herrå :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?