090724 - The Used + Sleeeep

Skriver ingen direkt lång blogg nu.
Igår var mamma i Broby och typ tittade på Allsång. och när hon försökte ringa hem till mig vid efter 10 så sov jag. Hon blev såklart orolig och ringde typ en massa gånger, och när inte jag svarade så ringde hon till pappa men han svarade inte heller c:  Men hon kom väl hem vid 11 tiden igår kväll, och då låg jag i min säng med Laptopen i knät och sov. Mamma stängde bara av laptopen, la en filt över mig och gick upp och la sig.  Jag vaknade sen vid 6 imorse, pigg som fan (trodde jag) och tog laptopen, startade den och loggade in på msn.. Mhm, efter bara några minuter sov jag igen. Vaknade vid 9 igen utav att mamma satt på sängkanten o hade laptopen i knät och bara '' Jag är med på TV '' , så yrvaken som jag är så fattar jag inget. Men när jag orkar slå upp ögonen så ser jag mamma på '' TV '' (om man kan kalla det så)
De var ganska läskigt faktiskt xD  Men iaf, tycker ni ska titta på det C:
Länken --> http://svtplay.se/v/1633451/allsang_i_broby
och nu ska jag förklara vilka personer som är där XD
Per Svensson - Mammas kompis pojkvän.
Kristin Nilsson - Min mamma :D ( Som inte ville bli intervjuad egentligen )
Och den som sitter brevid mamma i blont hår, är hennes kompis :D

Men aja, tilbaka till min dag ^^
Mamma försöker tvinga min att försöka hitta en bra buss tid så ja kan åka in till stan (Jag bor på en plats där de knappt går bussar förstår ni) men jag orkar verkligen inte D:
Imorgon ska det va kalas för min Farfar :D  Vill verkligen träffa honom, men kalaset ska vara hos min Faster. OhNo lixom. Jag gillar inte henne :c  Hon klagar på mig hela tiden ._.  Och jag vet inte ens vilka som kommer på kalaset O_O
Och pappa kanske jobbar imorgon så då får jag nog åka med Lenny&Tess in till faster där kalaset är ._.
Och imorgon är det oxo '' Koloni fest '' , mamma har då en koloni i Sölvesborg och alla dom som har en koloni. Dom har typ en ''fest'' varje år osv.. Och jag ska nog dit efter Farfars kalas, och då ska jag och mamma SJUNGA O_O 
Fast de finns en del låtar som jag gillar att sjunga som både jag och mamma kan.  Dom mesta låtarna jag kan är med Cornelis Vreeswijk..   Han är faktiskt bra, iaf på låt texter..

Men aja, jag ska typ försöka komma över level 60 på '' Bloons Tower Defense 3. ''  Vill slå mitt rekord^^
Men skriver kanske senare ikväll, CHAO (:



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?