090723 - En lång tråk Lista

Sov ju ensamm hemma inatt ju :D  Eller ah, sov och sov. Snarare var vaken hela natten. Men alltså de var inte för att jag skulle sova ensam. De va bara för att jag faktiskt inte var trött. Ovanligt nog, har ju vart i Thailand i en månad. Och jag förstår inte varför jag kan vara uppe hela natten ._.  De e lixom lite konstigt xD
Men aja, stack ner till Statoil vid kanske 11 halv 12 imorse. Började bli hungrig, och jag köpte 3st Risifrutti.
Vad är de för frukost egentligen ? XD  Jag har bara ätit upp en nu o:   Men nu ska ja börja på den 2a nu ^^     

Risifrutti m Ordgubb ;>  (Jordgubb)


Mamma kommer hem vid 14:00 sa hon, och det är den precis nu :c  Eller var det vid 15 hon skulle komma.
Men aja, det enda jag riktigt vet är att hon åker igen vid 17 tiden för hon sjunger i en sån kör så då ska hon typ till Sölvesborg och sjunga.  Och jag tänker inte föja med :D  Tralalalala :D
Får se vart mamma sover ikväll, antingen på ''Holken'' ( en liten typ koloni lott ifall ni vet vad det är. ) eller hemma (då hos mamma)..  Hon ringde nyss o det lät som om jag skulle få sova ensam en natt till... ÅÅh vad kul isånnafall (:  Hehehe. 

Känner mig som typ en liten barn unge som bara; '' Mamma mamma jag vill åka den karusellen ''
mamman; ''Nej du är för liten '' ......  
Efter ett år säger vi
'' Mamma mamma, jag vill pröva den karusellen nu'' 
Mamman; ''Ja det får du''  
Och sen efter första gången så vill man inte sluta xD  Lite töntigt förslag men de går nog att förstå.. Haha ^^

Men ska vänta tills mamma kommer hem, äta upp min risifrutti och kolla på en film så länge kanske :D (:
Ska nog ladda hem Freddy Vs Jason ( den som kom -03 )senare :D ( När jag har plats på datorn pga att nästan alla mammas foton osv är där )
Men ryktas de om att det ska komma en Freddy Vs Jason 2 nu år 2009 ??
Ska vänta på mamma nu, så måste sluta.
Kanske skriver ikväll också.  Om jag orkar :D
Puss på er <3


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?