090722 - I can't trust you anymore !

Vad fan håller du på med !!? Vilken jävla I.D.I.O.T du är ! (Sorry för ordet) 
Jag orkar inte med att du håller på såhär som du gör !

Du är så jävla barnslig som säger '' Men det drabbar ju inte dig ''.  Fan vad du ljuger , det drabbar VISST mig ! Jag är ju för helvete ett ''barn'' (ungdom), och du vet hur jag är. Tar in allt som folk säger osv. Och det DU håller på med just nu det drabbar mig !
Och när jag tänker säga till dig så vågar jag inte, eftersom du blir fan arg hela tiden och bara ''Ja men den och den gör oxå det. Och jag är vuxen så jag gör som jag vill. Så du har inget att säga till om '' eller så klagar du bara på vad JAG gör som är ''fel''.

Jag är trött på ditt jävla BULLSHIT !!
Jag är trött på att höra att du bättrat dig, (men visst det har du ju) men ändå.
Du borde fan förstå hur mycket allt detta drabbar mig och alla i din närhet !!
Jag orkar inte med att hålla koll på dig hela tiden, jag orkar verkligen inte.
Så snart skiter jag i detta och tänker inte hjälpa dig ''tillbaka'' på rätt spår.

Och du vet att jag alltid har skyddat dig, redan när jag var i ca 8års åldern (vet inte riktigt). Jag skyddade dig från vad folk sa som jag tyckte ''pikade'' emot dig.   Men jag förstog aldrig vad som var farligt med det, jag förstog inte att det du gjorde var fel. Man tänker ju ibland som barn '' Ja, så gör vuxna. Det är vuxen världen lixom ''. Jag förstog inte hur det skulle drabba mig ännu mer när man blev äldre.
Och just nu så orkar inte jag skydda dig hela tiden, jag är så jävla ARG, så himla BESVIKEN på dig !!
FAN SÅ HIMLA IRRETERAD JAG BLIR,, !

Hoppas du kommer veta nu att detta har satt sina spår och jag kommer aldrig riktigt komma ut ur känslan att försöka ''rädda'' dig och sånna saker.
Jag kommer känna obehag så fort jag ser folk hälla upp ett glas.

Men vet du, jag hoppas verkligen att det kommer gå bort med tiden.
Jag hoppas verkligen det !


Men aja, åter till vad jag gjort idag. :>
Följde ju med Lenny&Tess hem till pappa så vi tittade på allt han Video filmat när vi var i Thailand på semester (090619 - 090719). Och SÅKLART så hittade inte jag sladden till min kamera så jag kan inte lägga in dem i datorn, jävla skit. Det bästa är ju att jag tagit ca 900 foton, men nu så hittar man ju inte sladden, SÅKLART ! 'suck'  Vill ju ha dem bilderna nu i datorn så man kan visa dem igenom datorn istället för bara på kameran. Men får väl fråga mamma om hon kan skjutsa mig till Karlshamn eller något så man får köpa en ny :< 'suck'
Men, var ganska så nagg (arg/irreterad) hos pappa. Vart irreterad sen i Söndags typ men jag hoppas det vänder.

Så nu ligger jag i sängen hemma hos mamma o lyssnar Timbuktu, har inte lyssnat på honom på typ 8736487645år :c Eller ah , jag är ju inte ens så gammal satt xD Men kanske inte lyssnat på honom sen typ hans låt '' Alla vill till himmelen '' kom ut  c:
Och idag så har jag faktiskt 'PREMIÄR' för mig själv. Eftersom att detta e första gången jag sover ensam hemma själv. hehe. Och de som e typiskt är att ja e mörkrädd osv och tycker jag hör en massa ljud som inte finns, CReepieeey O:
Skit läskigt men de går nog C:
Jag verkar iaf inte ha någon frukost här hemma men de går nog att fixa ihop något utav de lilla som finns i kylen :D
Vilket är, INGENTING. Eller jo, en stor Daim choklad, 3st choklad bitar ur en 'PARADIS' choklad ask, lite typ ugly saker i några glas burkar och sånt. Och jag har inte ens mjölk hemma. o:
Men de får väl bli att gå ner till Statoil och köpa frukost,,, Ifall man orkar :c Är ju inte så himla pepp på morgonen direkt.

Men aja, ska fortsätta plojja vid datorn och sen får jag se när jag ska sova.
( Förlåt för en lite arg och stökig blogg men så får de bli, eftersom att jag har lite problem med att se dom roliga sakerna som hänt idag, Im Sorry >: )


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?