091231

Eftersom att jag inte skrivigt något om vad jag gjort nu i Jul så lägger jag in några bilder istället,
och nu säger jag.. 

Happy New Year !!

Och hoppas ni får en bra början på det nya året :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Dan

Det är inte så farligt dyrt, och jag bor i min morfars hus så det är bara flyg som kostar just nu, men det är inte så farligt dyrt, det är värt det. verkligen, världens finaste land!

2010-01-01 > 13:33:18
BLOGG: http://braniel.webblogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?