091231 - En natt m Emelie

Nu har jag och Emelie vart ute och gått i typ , 30min :D och jag har märkt att min ''ta bort bokstäver'' på datorn inte funkar som den ska , så de går as segt när man trycker på den :D underbart - not!
Mamma ligger och sover och om typ 23 timmar äre 2010, NYTT år! (aa)

Idag har ja vart hos mormor, och vi åkte väl hem där ifrån vid typ 18 tiden och sen har jag tatt de lugnt lite och EMelie kom te mig vid typ 20 över 11^^ lite sent, men men..det funkar ju ändå.
Vet inte riktigt vad jag mer ska skriva, men iallafall GOTT NYTT ÅR om jag inte skriver blogg imorgon (:
Godnatt och sov gott, nu ska ja och Emelie titta film :D ,
Gissa ?? har ca 77filmer, måste ju bli en utav dom, haha! Seyah ;*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?