Sista dagen i Augusti

Idag har det inte hänt så mycket så detta kommer bara bli en snabb blogg..

Imorse väckte min mamma mig innan hon gick till jobbet och jag steg upp och plattade håret. Ringde mamma lite innan halv åtta och sa att jag inte tänkte åka till Stallet idag pga att ja knappt kunde prata och svälja. Och att hon skulle beställa tid till Tandläkaren så dom kund fixa det med tandställningen (igen!)
Vi fick tid vid klockan 14:30 och vi åkte vid 14 tiden efter jag ätit. Det tog bara ca 5 minuter hos tandläkaren och efter det så handlade mamma mat på Netto och sen åkte vi hem. Jag har räknat lite matte ikväll och sen tittat lite på film och bara tatt de lugnt.
Imogon så är det September, usch vad tiden har gått fort egentligen.. Det är som om det har vart September helt nyss, eller iallafall Jul&Nyår.. Känns ganska hemskt när man tänker efter, men jag kommer knappt ihåg månaderna Januari to.m Juli.. Usch Usch.  Men aja, 1th september imorgon, vilket menas. Felicia fyller år^^ 
GRATTIS i förskott Felicia!
Hoppas denna September -09 kommer bli bra iallfall, och inte som förra året.. 'suck' Men aja, nu ska jag stänga av datorn och sova, ska upp tidigt imorgon. Seyah :*



Rysk Roulette med Kniv <3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?