090824

Idag har jag vart på ridskolan och hjälpt till, roligt var det när man väl kom igång :D    Lite senare framöver ska jag kanske ta med mig min kamera så jag kan fota lite vad vi gör om dagarna (:
Tess har hjälpt mig med bloggen lite och det har krånglat, men tillslut fick hon till det.. (TACK SÅ MYCKET)
Nu har jag bara ändrat header så länge tills jag fixat den som jag verkligen vill ha, och jag tackar Tess ännu en gång för att hon hjälp mig så mycket! (:
Ikväll har jag vart ute lite oxo och det har vart skönt med friskt luft så man kan rensa hjärnana lite.
-------------------------------------
Imorgon bitti ska en person (säger inte vem) komma hem till mig och vi ska prata lite. Efter att jag och den pesonen pratat så ska den skjutsa mig till Bokeslätt (där ja praoar) och sen är jag där tills mamma hämtar mig vid ca halv två tror jag det var.

Asså egentligen har jag inget direkt att skriva, vet inte vad jag ska skriva lixom.
Men jag lovar att jag ska skriva längre inlägg när jag har tid, nu är det sent och jag måte gå och lägga mig. Usch, kvällarna har börjat gå så himla fort, man hinner ju inte med..
Nu ska jag gå och lägga mig, Seyah :*




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Kristin

ja gillar verkligen dessa korten.

Ut o ta mera såna.

Jag vill framkalla o sätta upp som tavlor. SNÄLLA

2009-08-31 > 21:16:09

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?