090823 - A kind of.... Something.

Jag är glad att du inte är här, jag är glad att det finns så många andra.
Jag är glad att personer förstår, o att de skyddar mig i vått & tort.
Jag vet att det kommer nya dagar, dagar utan dig.
Detta kommer ta sin tid, men vet du?
Det är glömt inom 3 röda..


Jag har inget att skriva, eller jo. Jag har massor. Men jag vet inte vart jag ska börja, mina tankar är helt ihopblandade. Jag finner ingen ro, vill bara gråta. Vill kunna åka långt här ifrån och bara försvinna..
Men mina känslor om hur jag mår nu, det tar vi en annan gång när jag orkar...

Denna helgen har jag vart på kalas hos Lenny&Tess och firat Tess för hon fyllde år den 21th (som jag har skrivit innan), jag har sovit på Holken med mamma, försökt mobil blogga (vilket inte funkar), vart på Ekohallen med Lenny&Tess och nu är man hemma.
Ikväll har jag fått lite hjälp med bloggen utav Tess, och jag har hållit på med det nu hela kvällen.
Och orkar nu inte fixa med det mera, börjar bli trött 'suck'
Så nu får bloggen vara såhär tills jag ska fixa mer med den, ska nog fråga Tess om mer hjälp när hon har tid (:

Imorgon ska jag vara i stallet hela dan eftersom att jag ska praoa där nu ganska länge..
Jag börjar rida den 3e september, varje Torsdag klockan 7 på kvällen. Roligt ska det bli (:
Så jag vet inte om jag kommer skriva så mycket i bloggen nu framöver, men jag måste ju fixa med att kunna Mobil blogga, för då kan man ju blogga med mobilen istället och då borde jag hinna med det! (:
Nu ska jag stänga av datorn och sen sova.. Skriver imorgon igen om jag orkar, Seyah :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?