090820

Nu sitter man och äter glass och dricker kaffe efter middagen med mamma, Lenny&Tess. 
Idag har man väl bara slappat, tittat lite på TV och ta't lugt. 
När mamma kom hem efter jobbet så ringde Lenny och frågade om vi kunde bjuda han och Tess på middag, så de gjorde vi (:   Nu kommer det väl inte hända något mer idag, imorgon ska vi till Karlshamn vid halv 10 för vi ska åka ett ärende. Och jag kommer hem igen vid kanske Lunch (12-13tiden) 
Men nu ska ja glo lite på Youtube och vara social med Lenny&Tess... Ses :*




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?