090817 - Fotodag?

Hej igen, idag har mamma jobbat till halv fem så jag fick laga maten själv idag oxo^^ 
Well, de märk ju att man har IG i Hemkunskap, haha ;D
Idag har jag pratat med pappa i tele och så ...
Har mest suttit vid datorn & vart på Statoil och handlat pengar till mobilen. 
Tittat lite på DVD och sen inget mer, smsat lite me fok oxo ^^  haha.
Och justd, höh. För att ja lixom typ älskar musik & älskar att dampa runt. Så har ja faktiskt typ dansat runt på hela övervåningen :O  Fanns lixom inget annat och göra (aa)  Och japp, ja kan vara ett konstigt barn sometimes :D
Usch jag har lust att lixom gå ut någon dag, och sen bara fotografera på allt man ser hela dagen.
Att åka runt & hitta fina platser m.m ..  Japp, det ska jag göra när ja blivit 18 och skaffat körkort (:
Men ja ska typ dricka kaffe nu,, och sen cykla upp till Öbackarna och ta foton (:   SEYAH later :*
För er som inte fattade min dag;
Vaknat ~ Statoil ~ Ätit ~ DVD ~ Dampat runt ~ Kaffe ~ Fotografera (! <3)



Ba för ja är så himla PERFEKT (not!) bjuder jag
på en bild med Mig och min Stora Teddy nalle Eijla (HH)
Och JA, Hon har ett namn D:
Jag har faktiskt döpt henne sådeså (aa)


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?