090815

Alltså ja förstår att det är tråkigt att läsa min blogg eftersom att jag knappt inte skriver något om vad jag gjort på dagarna.. Men såhär är det, att jag typ gör samma saker varje dag..  Och japp, det suger.  Men så är det när man inte direkt umgås med någon osv...
Men jag kommer nog skriva mer när skolan börjar den 20th ^^
--------------------------------------------------
Imorse väckte mamma mig med att ringa till min mobil så jag vaknade, hon hade redan åkt in till stan. Vi pratade inte så mycket, jag var mest irreterad på att hon väckte mig. Jag låg väl kvar i sängen tills vid 13 tiden, då gick jag upp i köket och satte mig vid datorn och lyssnade på musik.. Det regnade ute och fanns inget att göra helt enkelt..  Drack 3 koppar Latte och bara lyssnade på musik.. Helt tomt & Tyst...
Började redigera lite bilder m.m , så det är väl det enda jag har gjort idag egentligen.

Imorgon fyller min morbror 52år , så ett stort grattis i förskott till honom :D <3


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Ingrid I Rinkaby

Haj Linnea!

Nu börjar snart skolan, så ladda nu batteriet riktigt. Gå stora promenader så får du nytt syre i kroppen å orkar med skolan. Nu tycker du att kärringen är tjatig.Men tanken är god.Vi har Fredriks hund Max här, så vi är ute å går stora promenader varje dag,Carola å Niklas har varit hemma i helgen å de var jättekul att de kom hem.Vi har lekt med Max,busat riktigt så jag tror Carola var tröttare än hunden.Ha de nu så bra å hälsa mamma kram på dej Linnea.

2009-08-16 > 19:58:42
BLOGG: http://shadowsPlay

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?