090813

Nu precis har Felicia åkt, hon kom till mig vid 8 imorse ._.  Vi åt frukost tillsammans och pratade, har inte träffat henne sen innan Thailand, så vi pratade mycket (:  Vi gick ner till Statoil och köpte lite o äta, och sen satte vi på en film, BANGKOK HILTON. Den är verkligen jätte bra o lite sorgsen^^
Så nu sitter man i köket me laptopen, lyssnar lite på musik och har huvudvärk ._.   Mamma kommer ikväll vid 20 tiden, och då ska ja hunnit äta något. Så snart blir de väl att ställa mig vid spisen o laga mat, vilket jag hoppas kommer bli gott.
Ska plocka ur diskmaskinen nu :c  Ses imorgon :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?