090809 - Trött morgon + Holken

Lenny ringer hem vid nio imorse och jag är helt yrvaken, han frågar när mamma och jag ska in till stan. Jag berättar att mamma skulle iväg och prata med pappa så vi kommer sen. La på och somnade om direkt.
Vaknade utav att mamma ringde mig vid tio igen och bad att jag skulle Cykla till där hon och pappa var, lite yrvaken och smått sur för att jag inte får sova så säger jag att jag inte tänker göra de för jag fattar inte vad dom vill prata med mig om, jag la på. Somnade om. Efter en stund ringer hon igen och säger att jag ska komma nu.. Jag suckar och säger att jag kommer när jag fixat till mig. Somnar om igen och vaknar efter ca halvtimma. Tittar på klockan och rusar upp, HELVETE, skulle ju cykla och prata med mamma och pappa.
Tar på mig ett par byxor, orkar inte byta tröja så har på mig den jag sovit i, borstar igenom håret, tar på mig kepsen, får panik för jag inte hittar min Ipod. Springer snabbt upp på övervånigen, helvete! Glömde strumpor, springer ner och tar två strumpor från min låda. Yey, en vit & en ljus brun, aja.. Jag hittar Ipoden vid min sterio, springer upp på övervåningen igen, tar på mig jackan och skorna. Låser dörren och börjar cykla..
Är hos mamma och pappa efter kanske 5minuter. Ställer bara cyklen, säger hej och lägger mig sen på bänken och somnar nästan, Usch så trött man är. Vi pratar lite och sen efter nån timma så ska jag och mamma cykla hem igen.
När vi är hemma byter jag om och fixar till mig, vi åker till stan..

Jag ger mamma numret till Dragon Palace, ett ställe där man kan beställa kina mat. Hoon ringer och maten är klar om 10minuter. Jag lyssnar på min Ipod hela vägen in dit, springer in och betalar maten, sätter mig i bilen och vi kör till Holken. Lenny är inte kommen ännu, jag plockar fram två tallrikar och två gafflar och sätter mig vid bordet i solen.
Här kommer Alva(hunden) springandes och sen kommer Lenny, gåendes såklart :D
Jag och mamma sätter oss och äter och vi pratar lite med Lenny. När vi ätit färdigt börjar Lenny och mamma måla. Själv sätter jag mig i solen och läser en bok som jag fick utav Lenny&Tess i julklapp, som Lenny gärna ville läsa..
När dom var klara så pratade vi lite till och sen skulle jag och mamma hem till mormor och klippa hennes gräsmatta eftersom att hon är bortrest. Jag tar fram gräsklipparen och startar den, klippen ganska mycket tills jag ger upp och stänger av den. Går till mamma och säger hon får ta resten. Efter kanske en halvtimma är allt klart och sen åker vi hem.
Nu sitter jag i min säng, lyssnar på låtar ifrån filmen Ps; I Love You ^^   Jag ska väl snart äta lite kvällsmat och sen titta lite på DVD och sen sova. Imorgon jobbar mamma igen, och jag.. Jah, jag vet inte vad jag ska göra imorgon riktigt. Duscha är en sak iallafall, och sen ska ja väl vänta tills mamma kommer hem. Aja ska ta något att äta nu.  Ses :*


Ba fatt ja gillar South Park  :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?