090807

Idag har det väl vart en dag på Holken, pga att det är Fredag. Och varje helg vill mamma åka ut till Holken för att koppla av. Hon hämtade mig vid 14 tiden och vi åkte dit, jag åt frukost och sen kom Lenny och Tess. Vi satt och pratade lite och sen började väl mamma och Lenny att måla lite. Jag och Tess satt och pratade om saker till hennes och Lennys lägenhet som dom ska ändra om m.m.  Alltså de hände väl egentligen inte alls så mycket idag, Lenny och jag lärde oss att spela tre Akord på Gitarr (kommer inte ihåg namnen på dom). Så de har väl vart den höjdpunkten vi letat efter idag. Haha. Att lära oss spela Gitarr :D  Så tack för en bra dag idag Lenny och Tess ^^
Well , nu sitter jag hemma ensam (mamma skjutsade nyss hem mig typ) och lyssnar på musik. Gav nyss katten mat och släppte ut henne. Det jag ska göra mera ikväll är att lyssna på musik, släppa in katten, duscha och elda i pannan så jag har varmvatten tills imorgon :D Ses :*



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Kristin

jag gillar dessa kort. De är något alldeles extra. Fint jobbat min Linnea.

2009-08-13 > 20:28:04

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?