090806 - En dag hos Lenny & Tess

Idag vaknade jag vid kanske halv 11 utav att mamma ringde till min mobil.. Well, lite yrvaken och så men de gick bra att prata med henne. Hon nämnde att Lenny var på Holken och frågade om ja ville ut dit för hon hade ''rast'' vid halv ett, och kunde skjutsa mig till stan.. Jag satte mig väl vid datorn som vanligt. Satt där nog tills halv 12 kanske och sen började jag fixa till mig, plattade håret lite slarvigt, klädde på mig och satte mig i köket och åt frukost. Mamma kom sen vid kvart i ett, lite försenad men ändå ^^   Hon skjutsade mig till Holken där Lenny var och sedan åkte hon till jobbet igen..
Jag pratade lite med Lenny och när han sågat klart några trä bitar så åkte vi hem till honom och åt mat som Tess gjort, och de blev jätte goda makaroner med någon kött sås tror ja de va (: Hur gott som hellst.  Sen efteråt fikade vi lite och jag och Tess började titta på filmen '' PS; I Love You '' , efter en stund frågade Lenny om jag ville följa med ut på Holken igen. Och nej, desvärre gjorde jag inte det för ville se filmen med Tess ^^  Efter att jag och hon hade sett filmen så var vi godis sugna och gick ner till K-Marknad o handlade Lös godis. Gott Gott (: 
Efter det så gick vi en runda med Alva (deras hund) och sen gick vi hem igen. Tess hittade blåbär i frysen som vi åt med mjölk och socker ^^  Vi satt och pratade ganska länge tills Lenny kom och då tvättade jag håret för Tess skulle klippa mig :D
Och när hon klippt mig färdigt (det blev jätte fint) så kom mamma och skulle hämta mig.  Jag sa Hejdå till både Lenny och Tess och sen åkte vi hem.. Så nu sitter jag i sängen, skriver detta och cycklade nyss en runda runt kvarteret. Jag ska väl gå in i duschen snart, försöka äta något och sen när de blir lite mörkt ska jag nog ut och gunga på lekplatsen ^^    Ses :*

Well, jag tycker iaf detta är roligt  c:  ( Min humor suger )



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?