090804

( Ska fixa mera med bloggen när jag har tid och ork !! )
Idag så har de inte vart så mycket som hänt, följde me Lenny till pappa och då satt ja på hans dator o tittade lite. Jag är lite konstig så ja började titta på lägenheter ifall ja skulle hitta någon för skojs skull, men de fanns ingen jag direkt gillade^^  Sen tittade jag på några hemsidor om foto.  
När Lenny var klar med bilen så gick jag hem till mamma och gick en runda med henne och Lina. Efter kanske halva rundan vi gick så gick jag hem, och då satte jag mig vid datorn och laddade hem Grease. Så den har jag suttit och kollat på nu (:   Jag ska nog hjälpa mamma med maten och sen får jag se vad som händer mera ikväll....  Ses :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?