090802

Idag har de inte heller vart något speciellt man gjort, Lenny väckte mig imorse (kommer inte ihåg hur mycket klockan var) och sen steg jag bara upp och åt frukost med han & mamma. Jag visade Lenny Thailand bilderna eftersom att han inte sett dom innan , och sen var jag tvungen att gå till pappa. När jag väl kom dit så sprang ja ner till macken o köpte två Monster (energidricka) + ett litet mjölkchoklad.
Satte mig vid datorn, tog fram kameran + sladden, och började lyssna på musik på högsta volym (Y)  Har saknat hans data för att de e så himla mycket dunk i den ;D  Ehm , la in Thailand bilderna + skåne, och lite till. För pappa ville gärna ha dem.
Vid lite över 14 tiden så kom Gullbritt, Bertil, Sofia & farfar. Vi satte oss och åt direkt, men ja åt inte så mycket pga att jag inte hade någon matlust. Efter maten så gick ja in till datorn igen och fortsatte med bilderna. Satt där tills dom skulle hem, sa hejdå och sen visade jag Skåne bilderna för pappa.
Vi satt och pratade lite och sen ville jag gå hem, sa Hejdå till Eatt. Tog min cykel och gick fram till framsidan, sa hejdå till pappa och cyklade hem till mamma direkt.
Så här sitter jag nu, lyssnar på musik och pratar lite med mamma. Imorgon ska hon jobba, och jag ska till tandläkaren.. Ska få min ugly tandställning D:  Usch usch usch !!  Jag kommer inte le så länge jag har den i munnen iaf ;D
Nu ska jag nog äta något och sen blir de väl att titta på film resten utav kvällen ^^   Ses :*


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Rolf Ingrid

Tycker du haft en mycket mysig dag, träffat pappa å alla de andra. Vi har också haft det mysigt i dag, började med att sätta upp lite staket till vid gatan.(inget kul presis)sen körde vi till Micke Mia Å Carolin hon fyllde 19 i onsdags men då var vi inte hemma så det fick bli i dag. Massor med hembakade goda kakor å så tårta mumms, nu ikväll tar vi det lugnt. Hoppas nu det går bra hos tandläkaren, du vet ju att det är många som har tandställning så det tänker man inte alls på Linnea var inte orolig för det.Hälsa mamma å kram på dej.

2009-08-02 > 20:27:48
BLOGG: http://shadowsPlay

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?