MMS/SMS

Går inte att skicka in MMS/SMS inlägg till bloggen. försökte göra de innan idag när jag var på jobbet, o de funkade att skicka men inget kom upp på bloggen. och läste precis detta "Så fort alla bloggar är flyttade kommer vi påbörja arbetet med att implementera tjänsterna på den nya plattformen." på blogg.se's frågor/hjälp sida. Så om ni har samma problem med det så vet ni nu varför ! :)


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



hobbyfotograf

glad midsommar! :)

2012-06-22 > 18:08:06
BLOGG: http://bysaandra.webblogg.se
LIL' BABUSTYLE - foto, vardag & Akons musik i fokus

Det är många som inte kommer in på blogg.se appen på mobilen (själv har jag den inte, så jag vet inte), men antar för att det är för att de flyttar över alla bloggar. Hatar den nya blogg.se Haha! :(

2012-06-24 > 12:28:25
BLOGG: http://babustyle.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?