120108

nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Rango.
seg dag idag, har inte alls mått bra. klockan ringer 7 imorgon - måste upp så jag vänjer mig vid att vakna tidigt. skolan börjar ju på Tisdag. de senaste kvällarna har jag liksom somnat vid 4 på morgonen, fast har ändå vaknat vid 10 tiden. men ah, sitter och små skrattar åt 2½ män. men nu ska jag stänga av TVn och titta på filmen på min dator, skönt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?