Ishockey VM 2011

21:37
Jaaa för i helvete!! :D Sverige har gjort ett mål nu i 2a period. Och fyfan vad gott!! HOPPAS FAN ATT SVERIGE VINNER VM I ÅR!! :D

21:56
Ursäkta ord valet just nu men HELVETETS JÄVLA SKIT SPEL!! Finland gjorde mål 7 sekunder innan 2a perioden slutade. Så nu står det 1-1 i matchen. Så jävla störande.

22:14
Finland har gjort 2 mål nu. Så 2 - 1 till Finland. Fan.

22:16
Nu gjorde Finland ett mål till. 3 - 1 till Finland.

22:23
Kommer vara så jävla nere om inte Sverige vinner. Vi har fan verkligen kämpat oss fram! Och det är bara 13 minuter kvar på matchen så Sverige måste göra 2 mål typ för att vi ska ha någon chans.

22:28
Känns som om jag fan kommer börja gråta om Sverige inte vinner.

22:39
4 minuter kvar på matchen. Hoppas verkligen Sverige tar hem detta i sista minuten.

22:43
Finland gjorde ett mål till. 4-1 till Finland. Helvete. Det är Sveriges tur att vinna, det är VI som ska vinna! Vi ska ta hem segern. VM guldet!

22:44
5-1 till Finland. Helvetets jävla helvete!!

22:47
6 - 1 till Finland. Nu gråter jag snart.

22:50
Nu är matchen över. Sverige gjorde 1 mål och Finland 6 mål. Sverige gav upp för snabbt. Jag försöker hålla tillbaka tårarna. Helvete.

22:57
Nu ligger jag i sängen. Sjukt nere pga förlusten. Sverige borde tagit hem detta.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?