110528 x2

Hemkommen efter att ha varit på kalas hos kusin sedan 16 tiden. Nu blir det film.
Klockan är nu drygt halv 10 och jag ska titta på några filmer hade jag tänkt. Börjar redan blir lite trött så får se hur länge jag är uppe ikväll. Ska försöka få in katten också då hon varit ute hela dagen. Men nu ska jag ta något att dricka, försöka få in katten och sen blir det då film. Haha (: Och imorgon blir det förhoppningsvis att hjälpa Jennie :D


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?