110329

Klockan är snart 8. Ligger i sängen. Mår inte bra. Orkar inte berätta varför heller :) har inte lagt in några bilder på ett tag så funderar på att kanske lägga in dom i helgen när jag har tid att fixa med det. Detta är ju trots allt en Fotoblogg. Har skrivit på en ny story, vet inte om jag berättat det innan. Kanske jag har. Känner att den är bra iallafall och att jag nog kommer kunna skriva långt på den. Så vem vet, ni kanske får något smakprov på den snart :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?