sent i livet



SVAR;
Tycker egentligen inte det är sent i livet... Folk får inte reda på sin diagnos förens dom är vuxna liksom. Hur kom det sig att jag gjorde en utredning... Jag vet inte riktigt. Det var väl för att se om det var någonting som var "fel" då jag har haft det väldigt svårt i livet. och då blev diagnosen ADD Uppmärksamhetsstörning.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Maja

Det är nog det vanligaste nu, att folk får diagnosen sent. Alla neuropsykiatriska funktionshinder fanns/uppmärksammades inte alls på samma sätt förut.

2011-06-29 > 21:15:33
BLOGG: http://ameera.nu

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?