<3

Vaknade imorse och gick in på bloggen.
Såg att jag hade fått kommentarer och började läsa igenom dom direkt, och kan bara säga såhär; Ni som läser min blogg och kommenterar är så himla söta!! Jag uppskattar verkligen det och blir alltid så glad när jag fått en kommentar om tillexempel att jag är stark eller bara att mina fotografier är fina. Så ah, Ni är underbara mina läsare! <3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Maja

Håller med om att det verkligen är starkt. Du är en av dem som kommer hjälpa till att minska stigmatiseringen kring psykisk ohälsa. Toppen :)

2011-06-28 > 18:58:04
BLOGG: http://ameera.nu

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?