110628

Funderar på att sätta mig vid TVn en stund. Imorgon ska jag äntligen förhoppnigsvis klippa mig.
Har inte klippt mig på jätte länge och mitt hår börjar bli långt. Så klippas behöver det verkligen innan jag åker iväg. Det är Tisdag idag. Känns som de vore Söndag eller något. På Lördag ska Johnny ha kalas och då ska man dit. Ska vara en liten fotograf då ;) vad jag hört så kommer det väldigt mycket folk men jag får stå ut, har ju kameran som skyddar mig. hah. Inte nu på Fredag utan nästa Fredag så åker man nog förmodligen upp till Sollefieå (Långsele) och är där i en vecka (förhoppningsvis mer). Längtar verkligen upp dit, vill ut med båten och fiska, ligga på bryggan och sola, elda i vedspisen. Bara ta det lungt. Men självklart kommer jag ha både Kamera, mobil och dator med mig (plus internet) så kommer nog slänga in någpt blogginlägg om dagen för att berätta hur jag har det. Och tror nog att det blir att jag slänger in foton i olika omgångar den veckan med, för om jag ska slänga in alla foton när jag kommer hem så blir dom nog ganska många. Love it! (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?