110623 x2

Sitter på Holken just nu & fixar med det mobila bredbandet.
Blir lite små sur då jag inte fåt min kod jag behöver för att se saldot på nätet. Blir att sova här inatt med mamma, vi ska grilla hamburgare. GOTT! Imorgon är det Midsommar, blir att umgås med mammas kompisar och förmodligen kommer Emelie också så blir att man umgås mest med henne, haha. Men ska väl ut och sätta mig i solen lite medans den är framme. Nätet får vara på så länge då jag måste få den koden innan jag kan stänga ner.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?