myggor

Sitter och är förbannad på alla myggor som biter mig. Det är så jävla jobbigt! Och det konstiga är att jag faktiskt känner när dom biter mig för det gör ont då. Och det har de aldrig gjort innan. Men ahja. Är väl snart påväg hem. Eller nej, kanske inte. Chatrine och Bobbe ska skjutsa hem mig sen när dom ska hem. Så sitter och väntar på att dom ska köra snart :) mamma sitter och spelar gitarr och Chatrine sjunger lite. Är faktiskt mysigt. När jag kommer hem blir det väl att lägga sig i soffan och se om det är något bra på tv (men det är de nog inte då det är ganska sent på kvällen nu). Men ah, kanske går South Park på MtV eller kanske American Dad. Gick det iallafall igår vid denna tiden. Men nu ska jag luta mig mot väggen och lyssna på när dom sjunger. Vill hem men får vänta tills dom ska åka, men det accepterar jag ju :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?