hemma igen

Är hemma igen nu, har fotat väldigt mycket men om jag ska lägga in bilderna så ska dom in i kväll.
Mamma ska laga något som heter Fisk Thai Gryta eller hur det nu hette...låter inte så himla gott men jag hoppas att det är det! Jag har haft väldigt kul idag och jag halkade en gång, och det var precis när vi började gå. Jag fattade inte att jag halkade förens jag låg på marken. Skulle bara vända mig om och säga till mormor att det går en hund där framme (hon hade sin hund med sig) och sen låg jag där. Skrattandes. Men det var det värt. Nu ska jag spela lite på datorn och sen ska jag skala några potatisar.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?