110131

Fixat med bilderna idag... Kan berätta att några bilder kommer upp imorgon också vid 14:00.
Ikväll blir det ridningen för mig. Lite läxa ska jag göra idag med. Men nu ska jag spela lite på mammas dator (fungerar inte att installera något spel på min dator) och mendans jag spelar så ska Eminem spelas på Min dator. Haha, detta kommer dra mycket ström. Och jag har bakat Negerbollar idag (: Eller, bakade dom precis. Men hittade inget sånt Pärlsocker och Kokos kan jag inte ha på dom pga min tandställning. Säger som morfar "När man ätit Kokos så slipper man laga mat i en vecka" och han har så rätt. Så mina Negerbollar fick varken Pärlsocker eller Kokos. Och ja, jag säger NEGERBOLLAR, inte CHOKLADBOLLAR.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?