110117 x2

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 17:15 så jag kan dra te ridningen.
Idag har jag gjort...ingenting. Bråkat med mamma egentligen hela dagen så ah. haha! Rider ikväll vid 18:00 så är väl hemma igen vid 19:30 kan jag tro. Och får se om jag sätter mig vid datorn, tror nog inte det men man vet aldrig. Ska ju duscha och sen blir det väl sängen för mig. Ska upp tidigt imorgon, jag och Emma ska ta bussen till skolan... Men nu ska jag dra, ska göra mig i ordning för ridningen och så.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?