sir

Nu ska jag sätta mig i soffan, dricka mitt Teé och blunda...
Vad vill jag egentligen? Är jag på fel spår? Vad är det som händer?


Excuse me, sir
But is this what they call denial?



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

inte fel spår bara i en svacka på en lite krokig väg.

Tro på dig själv.

Va dig själv.

Tillåt dig känna det du känner.

Jag tror på dig.

Stöttar dig.

ÄLSKAR DIG

2011-02-10 > 18:05:43
Lovisa

jättefin bild på din header :D

2011-02-11 > 00:48:23
BLOGG: http://lovisalindstrom.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?