110202

Jag klarade bussen...halvvägs.
Tog bussen idag, och det gick bra imorse men sen när jag kom till Karlshamn så sa det stopp. Klarade inte att ta bussen från Karlshamn till skolan. Så fick ringa mamma några gånger (innan hon äntligen svarade!) och då sa hon att hon kunde hämta mig. Så nu sitter jag här, i skolan. Lektionen börjar inte förens 10:20 så ah... Så nu ska jag ta det lungt, invänta lektionen och ha tråkigt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?