101129

Måndag...redan.
Red idag, äntligen! Kom på att jag också faktiskt inte var nervös inför ridningen idag lika mycket som jag brukar.
Känner mig lite stolt över det faktiskt. haha (: Var lite tufft idag med hästen men annars var det gálant!
Angående Karlshamns bilderna. Dom kommer nog upp imorgon. Igår var det 1a Advent och jag kände att jag inte ville lägga upp Två inlägg med bilder på en dag. Och idag har jag varit i skolan + ridningen så har helt enkelt inte hunnit! Men imorgon, då tror jag att jag borde hinna. Har läkaren vid 13-14 tiden och efter det ska jag väl vara hemma hela dagen.
Alltså så kommer jag nog sitta med bilderna då (:


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?