101127

Var ute idag med Alva. Snöade hela tiden. Kallt men ändå mysigt. Gick till mormor och gjorde en brasa.

Vaknade vid 11 typ. 5 timmar sömn. Känns inte okej. Men är faktiskt inte trött nu. Konstigt nog. Men kommer väl senare. vid 21:30 blir det att titta på Iron Man, gillar den filmen (: och sen kanske man ska spela kort med mamma sen också. Lite Lördags mys kanske?

Imorgon är det Söndag. tror bilderna som jag tog i Karlsham ska upp då. eller blir det bilderna i sölvesborg jag tog häromdagen. får se vilket som jag väljer. Det är mysigt med foton, iallafall när man blir nöjd med dom. Dom säger så mycket som man oftast inte vet.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?