101125

ska passa Alva idag. tror jag ska ut med kameran också. ska ju ta foto på snön nu innan den smälter.

Och det är redan Torsdag idag...åh ): jag har nästan lite ångerst för att veckorna går så snabbt, man hinner ju inte med.
Den 30th så är det tjejgruppen (en sak jag gick på i somras) och sen samma dag ska jag också prata med en läkare.
Den 2th December så ska jag till skolan och prata. Fan, känns som allt händer på samma gång.
Och sen fyller jag år om 20dar! ska börja skriva på min önskelista också.
Julen är ju snart här med. och snön har redan kommit.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?